zondag 15 februari 2009

Feest in de Fatima


4 opmerkingen:

  1. eeeeeeeeeeeeeej
    ruskireet!
    nog geen 1 reactie of wa??
    ik mis u elke dag een beetje meer...
    (misschien de volgende hit op russische radio :)
    blij dat je nog niet in een sneeuwmannetje veranderd bent!
    plaats maar eens wat foto's van die russen en appartementsgebouwen, dan kan ik een beetje meereizen..
    nasdrovja!
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist Terug van Berlijn.
    We hebben je zien overvliegen vanuit het operahuis.
    Was wel moeilijk met het dak en de wolken.
    En al een beetje alleen op stap geweest?

    Wij hebben wel heel mooie Russische mense ontmoet.
    Ze vonden mij zelfs typisch op een Rus trekken??????????

    Hey Riet, heb al zin om af te komen.

    Kus en FAb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. reeeeeeeeeeeeeeeeet!
    ik ben er door voor recht en bouwmanagement en economieieieieieiiiieeee!!!
    weet je nog hoe slecht ik dat gekunnen had?!?
    eeeeeeeeeeeen, ook uw bijlessen hebben z'n vruchten afgeworpen: een 14 voor kakoestiek!!
    i love you, honey!
    kus!
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo koud daar!!? Ontdooi ze daar maar met uw passie, temperament en eeuwige vlam zelle!!

    Hete kussen uit Belgiƫ van Wally x

    BeantwoordenVerwijderen